Wizualizacja zewnętrzna przyciąga klienta


wizualizacja_zewn_przyciaga_klienta_750 

Klienci zatrzymują wzrok na wystawie sklepu spożywczego tylko przez krótką chwilę, dlatego ważne jest, aby od razu mogli się zorientować, jakiego rodzaju produkty i usługi oraz oferta promocyjna oferowana jest przez sklep w danej chwili.

Wystawa ma nakłonić klientów do wejścia do sklepu, ma wzbudzić pozytywne emocje i zachęcić do zrobienia zakupów zarówno osoby, szukające podstawowych artykułów spożywczych, jak i pomysłów na kolację w gronie przyjaciół, zdrowej żywności, czy produktów sezonowych.

Jest też najprostszym i prawdopodobnie najtańszym sposobem zareklamowania sklepu. Najbardziej atrakcyjne z wizualnego punktu widzenia produkty powinny być ustawione na dobrze wyeksponowanych stojakach. Dobrym rozwiązaniem jest zdjęcie wnętrza sklepu lub makrofotografie sprzedawanych produktów drukowane na foliach OWV i naklejane bezpośrednio na szybach wystawowych. To rozwiązanie jest często stosowane w sklepach spożywczych z dużymi przeszkleniami - wydruk zasłania plecy regałów, jednocześnie wnętrze sklepu jest dobrze doświetlone. Ważne, by wystawa nie została z czasem zaniedbana - szyby muszą być czyste.

Przy wejściu do sklepu stosuje się także banery reklamowe, szyldy, podświetlane kasetony, neony, przestrzenne loga firmowe, gazetki reklamowo-promocyjne. Są to reklamy zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne odporne na warunki atmosferyczne. Kolory powinny odzwierciedlać markę i oddawać charakter wnętrza sklepu. Spójny system identyfikacji wizualnej wyróżnia sklepy zrzeszone w sieciach na tle konkurencji.

Kolorystyka, nazwa i wysokie standardy obsługi sprawiają, że klienci chcą robić zakupy w tym, a nie w innym miejscu. Banner, billboard, samochód to najbardziej zauważalne elementy każdej kampanii reklamowej. Należy tez pamiętać, że ładnie zaaranżowane sklepy i piękne witryny to jedno, a o decyzjach zakupowych często tak naprawdę decyduje sprzedawca i jego podejście do klienta.

 


« Powrót