Wyposażamy Sklepy

Wyposażenie sklepu wędkarskiego

odsłon: 1483

09-02-2022

Wyposażenie sklepu, który oferuje sprzęt wędkarski i akcesoria wykonał nasz salon ABM w Katowicach.  Wykonaliśmy projekt i montaż mebli z systemu SQUARE. W asortymencie firmy znajdziemy wędki i akcesoria wędkarskie, przynęty i zanęty, a także odzież i dodatki. Poniżej przedstawiamy szczegóły naszej realizacji.

Sklep o powierzchni niemal 150 metrów kwadratowych mieści się w Będzinie. Jego historia rozpoczęła się w 2020 roku. Działalność sklepu koncentruje się na wędkarstwie feederowym – metodzie wędkowania, w której korzysta się z koszyczka zanętowego. Zespół dąży do popularyzacji tej odmiany wędkarstwa, dostarczając Klientom nie tylko profesjonalny sprzęt, ale i przekazując swoją wiedzę. Dodatkowo firma prowadzi sklep internetowy oraz jest aktywna w mediach społecznościowych.

Sklep proponuje miłośnikom łowienia ryb sprzęt wędkarski: wędki, zanęty i przynęty, koszyczki zanętowe. Ponadto znajdziemy w nim także odzież wierzchnią (kombinezony, bluzy, kurtki), specjalistyczną (woodery, rękawice rzutowe, odzież termiczna, torby) i akcesoria (okulary, czapki, skarpety).

W realizacji zastosowaliśmy regały sklepowe przyścienne z systemu SQUARE. Wykonaliśmy je w kolorze orzech Murano oraz antracytowym. Górę regału zdobią panele reklamowe wyróżnione dzięki oświetleniu LED. W plecach z frezowanej płyty meblowej umieściliśmy zawieszki sklepowe. . Na haczykach z szyldem zawieszone są ciężarki i koszyczki zanętowe w opakowaniach. Z kolei na szklanych półkach znalazły się przynęty i zanęty. Dolne półki regału o głębokości 40 centymetrów mieszczą akcesoria wędkarskie takie jak torby i pojemniki.

Wyposażenie objęło też witryny szklane. Są one przeznaczone na droższy asortyment. Na szklanych półkach prezentowane są kołowrotki wędkarskie. Zamykane drzwiczki gabloty zapewniają ochronę towaru. Dodatkowe wyróżnienie osiągnęliśmy dzięki oświetleniu LED.

Na środku sali stanęły trzy stojaki przeznaczone na wędki. Uchwyty na wędki wykonaliśmy z drewna naturalnego. Wgłębienia w uchwytach wyłożone są natomiast suknem w kolorze antracytowym. Dzięki temu stojak na wędki nadaje się do bezpiecznego przechowywania delikatnego sprzętu.

W sklepie swoje miejsce ma także lada sklepowa. . Przednią część lady wykonaliśmy w kolorze antracytowym, natomiast blat w kolorze orzech Murano. Od strony sprzedawcy ladę wyposażyliśmy w kontenerek. Dodatkowo obok lady stanęła niewielka szafka na kółkach. Do dyspozycji Klientów pozostaje stanowisko kawowe, przy którym mogą swobodnie porozmawiać o swojej pasji.